Priklausomai nuo įmonės poreikių, jūs galite pasirinkti bet kurį IT priežiūros paslaugų tipą:
- 1 variantas – Pagal iškvietimą. Tai pati paprasčiausia IT ūkio priežiūros paslauga. Klientas atsiskaito už specialisto sugaištas valandas. Nėra jokių periodinių mokėjimų. Dėl atvykimo laiko su klientu derinama kiekvieną kartą individualiai. Atvykus į kliento objektą sprendžiamos klientui iškilusios techninės problemos (kompiuterinės įrangos sutrikimų šalinimas, valymas nuo virusų ir pan.). Šios paslaugos trūkumas tas, jog klientas dažniausia skambina tada, kai įranga jau būna sugedusi, nefunkcionuojanti ar užkrėsta virusais. Norint tokią įrangą atstatyti prireikia nemažai laiko ir pastangų. Konsultacijos telefonu neteikiamos.
- 2 variantas – Taupi priežiūra. Pasirašius Taupios IT ūkio priežiūros sutartį, mes stegsimės, jog jūsų IT ūkis veiktų be sutrikimų. Kad tai užtikrinti, kiekvieną mėnesį atliksime kompiuterinės technikos profilaktinį patikrinimą ir iš karto pašalinsime pastebėtas problemas. Šios sutarties privalumas tas, jog problemos sprendžiamos ne tada kai jos prasidėjo, o stegiamasi jas numatyti ir jų išvengti. Jeigu visgi problemų iškyla, jos šalinamos kaip įmanoma skubiau.
- 3 variantas – IT skyrius. Jei pasirinksite šia paslaugą, mes užtikrinsime, jog jaustumėte tokią IT pagalbą, lyg mes dirbtumėme tik jums. Tai lyg jūsų įmonės nuosavas IT skyrius, tik kelis kartus pigesnis. Šios priežiūros pagrindinis privalumas yra tas, jog kliento problemos sprendžiamos dar joms neprasidėjus. Klientas gaus kasdieninę priežiūrą, konsultacijas, rekomendacijas. Konsultuosime ir pateiksime geriausius sprendimus kaip optimizuoti įmonės vidinius procesus, o iškilus problemoms užtikrinsime operatyvų reagavimą. Taip pat tarpininkausime sprendžiant įvairius klausimus susijusius su IT klausimais (pvz. su buhalterinių programų atstovais, interneto tiekėjais ir pan.).
Planų palyginimo lentelė:
Paslauga
|
Pagal iškvietimą
|
Taupi Priežiūra
|
IT skyrius
|
Reagavimo laikas (val.) |
Įsipareigojimų nėra
|
3-12
|
1-3
|
Mėnesinė profilaktika |
Ne
|
Taip
|
Taip
|
Nuotolinė priežiūra |
Ne
|
Taip
|
Taip
|
Konsultacijos telefonu |
Ne
|
Taip
|
Taip
|
Pakaitinė įranga sugedus |
Ne
|
Ne
|
Taip
|
Atstovavimas jūsų įmonei |
Ne
|
Ne
|
Taip
|
Mėnesinis mokestis |
Ne
|
Taip
|
Taip
|
Jei nežinote kokia IT priežiūros paslaugų rūšis jums būtų naudingiausia, skambinkite. Mes jums būtinai patarsime